Általános Szerződési Feltételek

Felhasználási feltételek ,Általános szerződési feltételek
(a „Feltételek”)

Hatályos: 2024. augusztus 1. napjától

Köszöntjük weboldalunkon!

  1. A https://drinksandbrands.hu oldalon forgalmazott Termékek ismertetése:

DRINKS & BRANDS Kft. (a „Szolgáltató”) webáruházában Vásárló igényétől függően megtervezheti egyedi pólóit, bögréit illetve egyéb a weboldalon elérhető Termékeit, amiket megvásárolhat nyomtatott formában (a „Termék”).

A Termék lényeges tulajdonságai: a Vásárló döntésétől függően magas minőségű nyomtatott ruházati és használati eszközök.

Amennyiben a jelen Általános szerződési feltételekkel vagy a Termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merülne fel, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot az alább megadott elérhetőségeken!

  • Szolgáltatóra vonatkozó adatok:

A https://drinksandbrands.hu/ oldalon elérhető online áruházat (a „Webáruház”) DRINKS & BRANDS Kft. üzemelteti (a „Szolgáltató”).

A Szolgáltató neve: DRINKS & BRANDS Kft.

A Szolgáltató székhelye, telephelye: 2030 Érd, Radnai utca 73.

A Szolgáltató üzleti tevékenysége helyének postai címe: 2030 Érd, Radnai utca 73.

A Szolgáltató elérhetőségére vonatkozó adatok, különösen az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:     info@drinksandbrands.hu

A Szolgáltató telefonszáma: +36 70 6723677

A Szolgáltatót a nyilvántartásba bejegyző hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

A Szolgáltató cégjegyzék száma: 13-09-215608

A Szolgáltató adószáma: 27449020-2-13; a Szolgáltató EUID száma: HUOCCSZ.13-09-215608

A Szolgáltató Bankszámlaszáma: 10400968-50526950-83831014

A Szolgáltató részére a tárhelyet biztosító, tárhelyszolgáltató székhelye, telephelye, az elérhetőségére vonatkozó adatok (e-mail cím): ATW INTERNET Kft.; 1138 Budapest, Esztergomi út 66. Fsz. 1. ajtó; Cégjegyzékszám: 01-09-736956; Adószám: 13471868-2-41; e-mail címe: info@atw.hu

  • Feltételek elfogadása

A Webáruház látogatója és a Webáruházban vásárló személy (a „Felhasználó” vagy „Vásárló”) a Webáruház felkeresésével, megrendelés leadásával kötelezőnek fogadja el a Feltételeket, és azt, hogy a Webáruházat kizárólag a Feltételek szerint és ezek elfogadásával használhatja.

A Feltételek elfogadását nem érinti, hogy a Webáruház vagy annak egyes funkciói, szolgáltatásai további regisztrációt, vagy feltételek teljesítését igényelheti.

Javasoljuk, hogy a Felhasználók a Feltételeket mentsék el saját adathordozójukon, vagy nyomtassák ki, ennek esetleges elmaradása nem érinti a Feltételek elfogadását, és azt, hogy a Feltételek mindenkor hatályos változata a honlapon elérhető és későbbiekben is lementhető vagy kinyomtatható.

  • Rendelés leadásához (vásárláshoz) szükséges adatok és adatvédelem

A Webáruházhoz kapcsolódó adatvédelmi és adatkezelési feltételek, ezek módosítása esetén mindenkor hatályos tartalmuk szerint a honlapon érhetőek el.

A Szolgáltató a Webáruházat alkalomszerűen felkereső, olyan látogatókról, akik rendelést nem adnak le, Terméket nem vásárolnak azok egyedi azonosítására alkalmas adatot nem gyűjt. 

A megrendelés leadásához (vásárláshoz) a Felhasználó (vagy a Terméket átvevő) neve, telefonszáma, e-mail címe, lakcíme, és amennyiben ettől eltérő, a szállítási cím megadása (rögzítése) szükséges.

A rendelés leadása előtt a Felhasználónak lehetősége van, a rendelés leadásához szükséges és a Felhasználó által megadott valamennyi adata Webáruházban történő ellenőrzésére, javítására, módosítására.

Amennyiben a Felhasználó tudomására jut, hogy harmadik személy megadott adatait jogosulatlanul használja fel, vagy egyébként azokkal visszaél, köteles erről a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni az support@drinksandbrands.hu e-mail címen.

  • Termék adásvételére irányuló szerződés

A Termékekre vonatkozó megrendelések leadása a https://drinksandbrands.hu/ internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges.

Szolgáltató és a Felhasználó között a Termék adásvételére irányuló szerződés (i) a Felhasználó e-mail címének megadásával; (ii) a jelen Felhasználási Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató Felhasználó általi elfogadásával; (iii) megrendelés Vásárló általi leadásával; (iv) a Termék vételárának és a szállítási költség maradéktalan megfizetésével, és (iv) a megrendelés Szolgáltató általi – elektronikus úton e-mailben történő – visszaigazolásával jön létre.

Az 5. pont szerint létrejövő szerződés írásbeli szerződésnek minősül, és a szerződés nyelve a magyar nyelv. A Feltételek bármilyen nyelvre történő fordítása esetén a fordítás kizárólag kényelmi és tájékoztatási célokat szolgál, és minden esetben a magyar nyelvű szöveg az irányadó.

                A Szolgáltató a Felhasználóval kötött szerződést (rendelést) rögzíti (archiválja), így a szerződések (rendelések) utólagosan hozzáférhetőek, visszakereshetőek.

                A rendelés leadása előtt a Vásárlónak lehetősége van a rendelés leadáskor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével.

                A rendelések leadását és sikeres fizetést követően a Szolgáltató haladéktalanul visszaigazoló e-mail-t, valamint számlát küld a Vásárló részére, amely visszaigazoló e-mail, illetve számla tartalmazza a Vásárló megrendelésének részleteit is. Amennyiben a visszaigazolás 24 órán belül nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

                A szerződés szerinti Termékért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről az egyes Termékeknél adunk tájékoztatást. Az ezen összegen felül felmerülő szállítási költségről (amely költség az Európai Unió országain kívüli szállítás esetén a felmerülő szállítási költségen kívül kizárólag a vámkezelési költségek Szolgáltatót terhelő részét tartalmazza, így a Vásárló által megadott szállítási cím országa szabályai szerint fizetendő vámkezelési díj kifizetése a Vásárlót terheli) a „Pénztár”-ban, a szállítási cím megadásakor tájékozódhat.

                A Szolgáltató tevékenysége nem tartozik magatartási kódex hatálya alá.

                Ha az Általános szerződési feltételek valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól függetlenül a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyébe a vonatkozó jogszabályi rendelkezés lép.

  • Elállás

Figyelemmel arra, hogy a Termék olyan nem előre gyártott Termék, amelyet a Fogyasztó rendelés leadásakor adott utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (nyomtattak ki a Vásárló által megadott szöveggel/mintával az általa választott Termékre), vagy olyan Termék, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) c) pontja alapján a Vásárló az adásvételre irányuló szerződéstől nem állhat el.

Amennyiben nem a fentiekben kifejtett előre gyártott és egyedileg készített termékről van szó, úgy a Fogyasztó a Termék átvételének napjától számított 14 napon belül élhet elállási jogával.

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Eladó visszatérítési kötelezettsége:

Ha a Vásárló a fentiekben meghatározottak szerint eláll a vásárlástól, úgy a Szolgáltatónak az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatérítési kötelezettsége van a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeg visszafizetésére a Vásárló részére. A Szolgáltató a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.

A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak visszajáró összeget, amíg a Vásárló a Terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Vásárló kötelezettsége:

Elállás esetén a Vásárlónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül vissza kell küldenie a Terméket a Szolgáltató részére. A Vásárló viseli a Termék visszaküldésének közvetlen költségét. A Terméket a Szolgáltató címére kell visszaküldeni.

  • Rendelés leadásának menete

                A Vásárló a Webáruházban elérhető, megrendelni kívánt Termék lényeges tulajdonságairól, vételárának adóval megnövelt teljes összegéről az adott Termék nevére vagy a Terméket ábrázoló képre történő kattintással tájékozódhat. A Terméket fuvarozó partnerünk a Vásárló által megadott szállítási címre kézbesíti. A Vásárló a szállítási feltételekről, ezen belül a szállítási díjról, a szállítási időről a Termék kiválasztását követően tudja kiválasztani. Amennyiben a rendelés során a Vevő által megadott szállítási cím országa nem tagja az Európai Uniónak, a Vásárló az ország rendelkezései szerint vámkezelési díj fizetésére kötelezhető. A rendelés folyamatában a Webáruház „Kosár” menüpontjában, a szállítási cím megadása után jelenik meg a szállítási költség.  A Termékre, valamint a szállításra vonatkozó tájékoztatás a jelen Feltételekben foglaltakkal együttesen szolgáltatják a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel összhangban mindazon információkat, amelyek a Webáruházban történő vásárláshoz szükségesek.

                A Vásárló a Webáruházban elérhető azon Terméket, amelyet meg kíván vásárolni, a „Kosárba teszem” feliratra kattintva tudja a virtuális kosarába helyezni. Amikor a Terméket a kosarába helyezi, megjelenik egy információs ablak, amely tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a Termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. Ezt követően a Vásárló választhat, hogy a Webáruházban folytatja-e a vásárlást (a vásárlás folytatása a Webáruház szövegre vagy a honlap felületére kattintva történik), vagy befejezi a vásárlást, valamint a megvásárolni kívánt Termék(kek) kiválasztását és elkezdi a megrendelés folyamatát a „Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva. Ha a Vásárló az utóbbi lehetőséget választotta, akkor megjelenik a kosár tartalma, ahol ellenőrizheti kosarának tartalmát (kiválasztott Termék megjelölése és egyéb specifikáció; darabszám; darab/bruttó vételár; fizetendő bruttó vételár,). A Kosár oldalon a Vásárló módosítani tudja a megrendelést és/vagy a kiválasztott tételt törölni tudja a kosárból. Ha a Vásárló mindent rendben talált, azaz a kosár tartalmán nem kíván módosítani, akkor a „Megrendelés” feliratra kattintva elkezdheti a megrendelés leadását a Webáruházban kért adatok megadásával.

A vásárlásnak nem feltétele a Vásárló általi regisztráció, azonban Vásárló által kötelezően szolgáltatandó adatok megadásának hiányában a Vásárlás nem eszközölhető, azaz szerződés a Vásárló és a Szolgáltató között nem jöhet létre. A kötelezően szolgálatátandó adatokat a Webáruházban, az adatszolgálatásra vonatkozó rovat megnevezése végén látható piros csillag (*) jelzi. A Vásárló által szolgáltatott adatok megfelelőségéért és valódiságáért a Vásárló kizárólagos felelősséggel tartozik, a Szolgáltató felelőssége e körben kizárt.

Ha a Vásárló megadott minden szükséges adatot, azonban a szállítási cím eltér a Vásárló címétől, akkor az „Eltérő szállítási cím” kockára kattintva feljönnek a kötelezően kitöltendő, szintén piros csillaggal (*) jelölt szállítási cím mezők. Ezen mezők kitöltése nélkül a rendelés folyamata nem folytatható.

A szállítási adatok megadását követően a fizetési mód kiválasztása előtt a Vásárlónak el kell fogadnia a jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Feltételeket.

A megrendelés leadásának utolsó lépése, hogy a Vásárlónak a kívánt fizetési módot ki kell választania a rendelkezésre álló lehetőségek közül. Online kártyás fizetés esetén a kért kártyaadatok megadása után a „Megrendelés” gombra kattintva lehet lezárni a rendelés folyamatát és sikeres fizetés esetén a rendszer automatikusan elküldi a megadott e-mail címre a rendelés visszaigazolást, valamint a számlát. A „Megrendelés” gombra kattintás előtt a Vásárló még ellenőrízheti, hogy helyesen adta-e meg a megrendelés véglegesítéséhez szükséges adatokat. PayPal fizetési mód esetén a Vásárló a fizetési módot tartalmazó boksz alatt megjelenő PayPal gombra kattintva, sikeres fizetéssel zárhatja le a rendelését a PayPal által kért adatok megadása és elküldése után, amikor a rendszer szintén automatikusan elküldi a megadott e-mail címre a rendelés visszaigazolást, valamint a számlát. A „PayPal” gombra kattintás előtt a Vásárló még ellenőrízheti, hogy helyesen adta-e meg a megrendelés véglegesítéséhez szükséges adatokat. Sikeres fizetés esetén megjelenik a rendelést visszaigazoló oldal, amely tartalmazza rendelés adatait, valamint egy a rendeléshez tartozó egyedi rendelési számot.

Vásárló az adatbeviteli hibákat a megrendelés elküldéséig bármikor javítani tudja, Terméket törölhet a kosárból a megfelelő oldalakra visszatérve. Amennyiben a Vásárló az online megrendelési folyamatot az ott kért adatok megadásával és a sikeres fizetéssel véglegesítette, akkor ez a Vásárló részéről ajánlatnak minősül. Adásvételre vonatkozó szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a Termék.

Ha a Vásárló Terméke(ke)t helyezett a kosarába, azonban anélkül hagyja el a Honlapot, hogy a kosárban lévő Termékekre vonatkozóan megrendelést adott volna le, a kosár tartalma törlődik.

A Vásárló a megrendelés esetén a grafikai anyag kritériumait a  https://drinksandbrands.hu/ honlapon tekintheti meg. A grafikai anyag leadásánál a Szolgáltató a kapott grafikai anyagon/képen csak formai/technikai ellenőrzést végez, a feltöltött grafikai anyag/kép tartalmi hibáiért illetve a grafikai anyagok/képekből eredő egyéb jogi felelősségét kizárja, annak következményei a Vásárlót terhelik.

A feltöltött grafikai anyagok/képek a Termék elkészítését követő nap azonnal törlésre kerülnek azt Szolgáltató nem tárolja.

  • Fizetési módok:

A Termék vételárának megfizetése a Vásárló választása szerint történhet bankkártyával és Paypal-lal (online fizetés).

A Szolgáltató a vásárláskor minden esetben számlát, illetve számlával egy tekintet alá eső okiratot állít ki, amelyről szóló adatot a mindenkor hatályos általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. tv.-ben foglaltakkal összhangban szolgáltatja az adó- és vámhatóság felé. A Vásárló által a vásárlás során történt bármely valótlan adatszolgáltatásból eredő jogkövetkezményekért a Szolgáltató felelősségét kizárja.

Simple Pay adattovábbítási nyilatkozat:

Tudomásul veszem, hogy a Drinks&Brands Kft (2030 Érd,Radnai utca 73. adósz: 27449020-2-13 ) adatkezelő által a drinksandbrands.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, Cím, Telefonszám, Email cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/   

Utánvét: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az „utánvétel” fizetési módot.

Az utánvétes – tehát nem átutalással fizetett – megrendelések esetében, rendelésenként a weboldalon mindig feltűntetésre kerül, hogy – utánvét- mennyi kezelési díjat számítunk fel.

Előre utalás: Megrendelést követően egy elektronikus díjbekérő számlát küld a Szolgáltató e-mail üzenetben, melyen megtalálhatók az átutaláshoz szükséges adatok: (a) bankszámlaszámunkat, valamint (b) a díjbekérő sorszáma, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.

  • Szolgáltatót terhelő kellékszavatossággal, Termékszavatosság és jótállással kapcsolatos, valamint a Vásárlót ennek kapcsán megillető jogokról történő tájékoztatás.

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a Terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a Termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (Termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy Termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt Termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a Termék hibásnak?

A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön Termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti Termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül Termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül Termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és Termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jótállásra NEM köteles.

  1. Szállítási információk
  2.  
  3.  

Megrendelt Termék személyes átvételére nincs lehetőség. A megrendelt Terméket a Szolgáltató a Vásárló által választott – a Weboldalon megjelölt – fuvarozó partnerével juttatja el a megadott szállítási címre.

A szállítási költségek függnek a megrendelt Termék(ek)től, annak méretétől és súlyától, valamint a megadott szállítási címtől. A pontos szállítási költségről a Termék kiválasztását és a szállítási cím megadását követően kap tájékoztatást a Vásárló.

Szállítási határidő:A szállítási idő a rendelés visszaigazolásától számítva a vásárolt Termék típusától és a szállítási címtől függően akár 30 nap, illetve Európán kívül történő szállítás esetén több hét is lehet. A nem EU országokban szükséges vámkezelés plusz időt vesz igénybe. Fuvarozó partnerünk a különböző országokba történő szállításra a távolság függvényében különböző határidőket vállal, ami akár 4 – 6 nap, illetve Európán kívül történő szállítás esetén akár ennél is hosszabb lehet.

Amennyiben a Vásárló nem veszi át a megrendelt és szállításra átadott Terméket és a jogszabályokban biztosított indoklás nélküli 14 napon belüli elállási szándékát sem jelzi a Szolgáltató felé, úgy a Szolgáltató megkísérli a Termék ismételt kiszállítását, amennyiben ezt Vásárlóval egyeztetni tudja, de az ismételt kiszállítás szállítási díj fizetéséhez kötheti. Amennyiben az ismételt kiszállítás sikertelen, vagy azt nem lehet a Vásárlóval egyeztetni, mert a Vásárló megtagadja az együttműködést, Eladó jogosult a Vásárlóval kötött szerződést a szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondani és a sikertelen ki és visszaszállítás költségét kötbérként érvényesíteni Vásárló felé. Felek a szerződés felmondására elfogadják a Vásárló által a rendeléskor használt email, mint kommunikációs forma használatát és rögzítik, hogy a felmondás közlésének időpontja az az időpont, amikor a felmondó levél a Vásárló email fiókjában hozzáférhetővé válik.

Amennyiben a Vásárló korábban már akként rendelt Terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át, vagy az „nem kereste jelzéssel” érkezett vissza a Szolgáltatóhoz, a Szolgáltatóhoz a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti.

Szolgáltató visszatarthatja az Termék átadását, ameddig a Termék árának kifizetése sikeresen meg nem történt. Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, a Szolgáltató a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

  1. Szerzőijog

A továbbított képadatok tartalmáért a Vásárót terheli felelősség.

A Szolgáltató nem köteles a Vásárló által nyújtott adatok vizsgálatára különösen jogszerűségi, illetve harmadik személyek jogainak sérelmére vonatkozóan.

Vásárló szavatolja, hogy a megrendelésnek a rendeltetésszerű teljesítésével harmadik személy szerzői-, védjegy- vagy egyéb joga nem sérül. Ezen jogok esetleges megsértésének valamennyi következményéért a Vásárló a felelős.

A Vásárló kijelenti, hogy a megrendeléssel szavatolja, hogy a tartalmak nem ütköznek a Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. évi C. törvénybe.

Vásárló köteles az általa szolgáltatott adatokkal – különösen de nem kizárólagosan a Vásárló által feltöltött képek – jogellenességéből eredően a Szolgáltatónál felmerülő valamennyi költség haladéktalan és teljeskörű megtérítésére.

  1. Szellemi tulajdonjog
  2.  

A Webáruházban elérhető tartalmakhoz, így különösen a Terméken ábrázolt minták, ábrák, szövegek mint szerzői művekhez fűződő személyi és vagyoni jogok jogosultja licence alapján a Szolgáltató.

A honlapon és a Webáruházban található bármely tartalom bármilyen módszerrel történő sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása szigorúan tilos. E tilalom vonatkozik különösen a honlapon és a Webáruházban található grafikus tartalmakra, szöveges tartalmakra, logóra, fotó anyagokra.

Szolgáltató a honlap és a Webáruház kizárólagos üzemeltetője, beleértve a honlap és a Webáruház megjelenítéséhez szükséges jogokat, domain-t és kereskedelmi nevet is. Vásárló köteles tiszteletben tartani valamennyi, a Termékekkel és a Honlappal kapcsolatos szerzői és egyéb kapcsolódó jogokat.

A Termékek, a Webáruház vagy a honlap sem részben, sem egészében nem többszörözhető, másolható, menthető, és más módon (szerkezet, design elemek, egyéb) sem hasznosítható.

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

                Panaszügyintézés

A Vásárló a Termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos vásárlói/fogyasztói panaszait az 1. pontban megadott elérhetőségeken terjesztheti elő.

A Szolgáltató az elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint jár el.

A hírközlési eszköz útján rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 (harminc) napon belül érdemben megválaszolja, azaz ezen határidőn belül a vásárlói panaszra adott válasz postai továbbítása iránt (feladás) intézkedik.

A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát köteles megküldeni a Vásárlónak. Telefonon közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó előírások szerint köteles eljárni.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról, valamint arról, hogy a Vásárló a panasz jellegétől függően mely hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben a Vásárló a Ptk. alapján fogyasztónak minősül, a tájékoztatás tartalmazza továbbá az illetékes hatóság, illetve a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.

                Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita a Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá – amennyiben a Vásárló a Ptk. értelmében fogyasztónak minősül – fogyasztói jogvita esetén panaszt tehet a fogyasztóvédelmi hatóságnál, illetve a Vásárló belföldi lakhelye és tartózkodási helye szerinti békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/. A fogyasztónak minősülő Vásárló lakhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a Szolgáltató székhelye alapítja meg, amely szerint az illetékes békéltető testület adatai az alábbiak:

Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina körút 99., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, telefax: +36 (1) 488-2186, telefon: +36 (1) 488-2131. További információk a https://bekeltet.bkik.hu/ oldalon találhatóak.

  1. Módosítások
  2.  
  3.  

A Szolgáltató bármikor jogosult a Feltételeket egyoldalúan módosítani azzal, hogy a módosítást köteles hatályba lépését megelőző nyolc nappal a honlapon közzétenni.

Felhasználó a módosítást a Szolgáltatás módosítás közzétételét követő első használatba vételével fogadja el.

  1. Irányadó jog és fórum
  2.  

A honlap és a Webáruház használatára, a Termékek adásvételére, a Feltételekre, az ezekből eredő jogviszonyokra a magyar jog irányadó.

A honlap és a Webáruház használatával, a Termékek adásvételével, a Feltételekkel, az ezekből eredő jogviszonyokkal kapcsolatos jogviták elbírálására a Polgári perrendtartás szerint hatáskörrel, és illetékességgel rendelkező rendes bíróságok jogosultak.

Kosár
Scroll to Top